.fi

Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset. Jos pulmaasi ei löydy FAQ-osiostamme, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@subtel.fi. Löydämme ratkaisun lähes jokaiseen ongelmaan.

Toimitusaika on keskimäärin 2–5 päivää.
Ilmoita tilausnumerosi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin löydämme tilauksesi helpommin ja voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse: - Sähköposti: info@subtel.fi - Puh: 0800 918 243 (ma–pe, klo 10–15)
Mikäli pakettisi ei ole saapunut perille ilmoitetussa ajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle lisätietoja ja vaihtoehtoja.
Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@subtel.fi. Kuvaile ongelmaa ja liitä mukaan valokuvat tuotteesta. Näin voimme ratkaista ongelman nopeammin.

Maksutavat

subtel.fi tarjoaa useita maksutapoja: • Luottokortti • Paypal • Ennakkomaksu tilisiirtona
Voit ladata laskun suoraan asiakastililtäsi. Lähetämme laskun myös tilausvahvistuksen yhteydessä. Voit ladata laskun rekisteröitymällä sivustollemme, tällöin näet vastaisuudessa tilausnumerosi sekä laskun kohdasta "tilauksen tila".

3 vuoden takuu

Subtel GmbH:n tuotteiden takuuaika on 3 vuotta. Tämän ajan jälkeen tuotetta ei voi enää vaihtaa. Lisätietoa subtelin takuusta löytyy "Takuu"-sivulta