Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset. Jos pulmaasi ei löydy FAQ-osiostamme, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@subtel.fi. Löydämme ratkaisun lähes jokaiseen ongelmaan.

Toimitusaika on keskimäärin 2–5 päivää.
Ilmoita tilausnumerosi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin löydämme tilauksesi helpommin ja voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse:
- Sähköposti: info@subtel.fi
- Puh: 0800 918 243 (ma–pe, klo 10–15).
Mikäli pakettisi ei ole saapunut perille ilmoitetussa ajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle lisätietoja ja vaihtoehtoja.
Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@subtel.fi. Kuvaile ongelmaa ja liitä mukaan valokuvat tuotteesta. Näin voimme ratkaista ongelman nopeammin.

Maksutavat

subtel.fi tarjoaa useita maksutapoja:
• Luottokortti
• Paypal
• Ennakkomaksu tilisiirtona
Voit ladata laskun suoraan asiakastililtäsi. Lähetämme laskun myös tilausvahvistuksen yhteydessä. Voit ladata laskun rekisteröitymällä sivustollemme, tällöin näet vastaisuudessa tilausnumerosi sekä laskun kohdasta "tilauksen tila".

Vaihto, palautus ja kaupan peruutus

Voit peruuttaa kaupan 30 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen peruutusta ja takaisinmaksua ei voi enää pyytää. Saat lisätietoja kaupan peruutusoikeudesta klikkaamalla valikosta "peruutusoikeus".
Käsitelläksemme palautuksen mahdollisimman pian, pyydämme lähettämään palautettava tuote yhdessä laskun kopion kanssa osoitteeseen:

subtel GmbH
Kumpulantie 3, 3. kerros
00520 Helsinki
Palautuksen rekisteröimiseksi ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse ja kerro meille pyynnöstäsi. Tuotteen toimituspäivän ja palautuspäivän välillä ei saa kuitenkaan olla yli 30 päivää. Saat tuotteen palautusta koskevat tiedot ottamalla meihin yhteyttä.

Hyvitys

Saat ostohinnan hyvityksen kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuslähetyksesi. Saat rahasi takaisin samalla maksutavalla, jota käytit tilaustasi tehdessä. Hyvityksen kesto voi riippua hyvityspyynnön tarkastuksesta ja toimitusajasta.

Asiakastili

Jos ilmoitit tilauksen yhteydessä väärän sähköpostiosoitteen tai postiosoitteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: info@subtel.fi
Jos sinulla on ongelmia salasanan kanssa, klikkaa salasanakentän alta "unohditko salasanasi". Sen jälkeen sinulta kysytään sähköpostiosoitettasi ja lähetämme sähköpostin salasanasi vaihtamiseksi.
Jos haluat lisätä uuden toimitusosoitteen tulevia tilauksia varten, kirjaudu sisään asiakastilillesi ja valitse asetuksista kohta "Lisää uusi osoite" ja syötä uusi toimitusosoite. Tallennuksen jälkeen voit asettaa osoitteesi uudeksi vakio-oletukseksi.

3 vuoden takuu

Subtel GmbH:n tuotteiden takuuaika on 3 vuotta. Tämän ajan jälkeen tuotetta ei voi enää vaihtaa. Lisätietoa subtelin takuusta löytyy "Takuu"-sivulta